mandag den 20. februar 2012

vittigheder fortalt af børn

Jeg var til fastelavn i går sammen med min 2 børn.
Der benyttede jeg changen for at få nogle vittigheder fortalt af børn.
Da mine egne børn er for små til at kunne nogen vittigheder.
Jeg talte med 2 drenge der går i 2. klasse.

Her er nogle af dem de kunne fortælle:

Alle børnene skulle holde fastelavn undtagen Nytte hun skulle være tønde.
Alle børnene så ind i vaskemaskinen undtagen Knud han så ud.
Alle børnene tegnede på tavlen undtagen Grit for hun var kridt.
Alle børnene gik over broen undtagen Gunner han gik under.

Jeg tror grunden til at det alle sammen var alle børnene ... vittigheder er fordi de er lette at huske og fordi der findes bøger hvor de er skrevet ned. De er også til mange forskellige alders-trin.

1 kommentar:

  1. Hej

    - Det er sjovt at høre, at "alle børnene vittigheder" stadig lever i bedste velgående.:-)

    Venligst, Helen

    SvarSlet