mandag den 13. maj 2013

Valg af modul, samt påbegyndt opgave behandling

Så har jeg skudt DKK-projektforløbet i gang.

Jeg har valgt at arbejde med modul 1+4.

Jeg har bestilt det obligatoriske litteratur fra biblioteket, så når jeg har det går jeg igang med at læse det.
Jeg har af billedbøger til modul 1 bestilt "Er syv mange?" af Antje Damm og "Muldvarpen der ville vide hvem der havde lavet lort på dens hoved." af Wolf Erlbruch.

Er 7 mange? - Damm, Antje



Livshistorie (modul 4) vil jeg gå i gang med i morgen og håber på snart at få opklaret hvor jeg finder følgende indskannede tekst: Marianne Horsdal (1999): Livets fortællinger − en bog om livshistorier og identitet. Kbh.: Borgens Forlag. Kapitlerne ”Tilegnelse af narrativ kompetence” side 53 til 61 og ”Det narrative interview” side 103 til 110. Teksten ligger under indskannede tekster
Kan ikke finde den under indskannede tekster :-( øv.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar